Reducerea uzurii pe termen lung în motorul principal

Motor principal MV Antonio a avut uzura la inelul mare a pistonului si în cilindri 6 si 5 . Motorul , un motor in 2 timpi Sulzer 6 RTA 62U 6 cilindri , cu peste 60.000 de ore de functionare aveau peste 1800 ppm Fe în cilindru # 6 si în jur de 200 ppm Fe în cilindru # 5 . Asteptarile inginerului sef a fost de a opri procesul de uzura si de a prelungi durata de viata a acestor garnituri de cilindru .
Ambele cilindri , 5 si 6 au fost tratati cu Rewitec .In motor a instalat un sistem de monitorizare KITTIWAKE care urmare on-line schimbarile la inelele pistonului si cilindru . Imbunatatiri imediate au fost vazute, ca particulele de fier din ulei s-au redus in mod semnificativ . Uzura din inele de piston si cilindru s-a oprit in mod semnificativ . Rewitec a facut posibil proprietarilor navei de a evita repararea unui motor scump si de a salva orele de nefunctionare costisitoare a navei .
Trei ani mai tarziu , cu 8800 de ore de functionare suplimentare , aceleasi garnituri cilindru sunt in continuare in uz . Din cei 6 cilindrii cel tratat cu Rewitec a avut cea mai scazuta rata de uzura , de ordinul a 30 ppm , în timp ce alti cilindri prezinta o rata medie de uzura intre 50 ppm si 120 ppm.

Concluzii :

Rewitec rezolva problema de uzura .
Acesta protejeaza metale , pe termen lung ,in acest caz , peste 8.000 de ore de functionare
Rata de uzura este o fractiune din ceea ce a fost initial 1800 ppm pana la 30 ppm .
Exista posibilitatea de a reaplica Rewitec si mentine motorul in functiune pentru perioade exceptionale.